Digitaliziren Logo DIGITALIZIREN

Щотижневий український подкаст про диджитал, маркетинг та майбутнє технологій.

Ведучі:
• Максим Саваневський, керуючий партнер plusone
• Надія Рокитянська, керівниця креативного відділу
• Маргарита Клещаєва, партнерка plusone

Новий рік подкаст #digitaliziren розпочинає ювілейним 100-м випуском  і сюрпризом. Цього разу у студії агенції plusone гість – Ярослав Ажнюк, співзасновник та СЕО компанії Petcube.

  • Маркетинг: успіхи і факапи, чому важливо вдосконалювати продукт, а вже тоді – його просувати.
  • Україна й глобальний ринок: куди ми рухаємось та чому українцям варто бути амбітнішими.
  • Штучний інтелект: технології і перевинайдення світу, розуміння мови тварин та AI як майбутнє креативу
  • Приватність персональних даних: вектори дискусії про це у світовому контекстіУкраїнці та наше підприємницьке ДНК: трошки історії, трошки планів і мрій
  • Соціальна відповідальність бізнесу: чому у 2020-му і далі без цього вже неможливо.

Слухайте та дізнаєтесь, які книжки радить до прочитання Ярослав Ажнюк у ювілейному випуску подкасту #digitaliziren!

Усі епізоди

#99

Підсумки 2019 розкриваємо через топові теми року:

  • Приватність даних: як преміальний продукт Apple, але слабка сторона Facebook, Amazon і Google
  • Утиски та врегулювання діяльності технологічних компаній: позови й штрафи від світових урядів
  • Штучний інтелект: deepfakes, розпізнавання облич і перехід дискусії від хайпу до питань етики використання
  • Підсилення та протистояння стрімінгових сервісів: Netflix, Apple TV, Disney+ та інші
  • Stand for something: чітка (принаймні на словах) позиція брендів та інфлюенсерів щодо проблем у світі
  • Маніпуляції свідомістю: фейкові новини, боти і фабрики тролів
  • Криптовалюти і VR: цьогоріч так і не стали геймченджерами
#98

• Що українці шукали в Google у 2019-му
• Групові сторіз та боротьба з фейками у Instagram
• Китай та поширення «автоматизованого расизму»
• МХП: нагляд за працівниками aka моніторинг емоцій
• TikTok патрульної поліції та ТОП-100 у США
• Reddit як платформа для тролів з усього світу
• Netflix і маркетингові ходи стрімінгових сервісів